Tänään koitti kauan odotettu päivä, jolloin Remu haettiin kotiin. Otettiin Ronja mukaan ja kyllä tuli pentuihin vipinää, kun tunnistivat mammansa. Ronja oli ensin sen näköinen, että ei kai taas, mutta ei mennyt kauaa kun rupesi leikkimään pentujensa kanssa. Ykskaks yllättäen Ronja oksensi ja ei mennyt kauaa kun se oksensi vielä toisen kerran. Eli se oli sitä mieltä, että pennut ei ole saaneet tarpeeksi ruokaa ja mamman pitää vähän avittaa. Ronja todisti vielä että on erittäin hyvä ja tunnollinen mutsi. Kaksi pentua oli lähtenyt maailmalle, tai itseasiassa perhe E poistui melkein samalla oven avauksella musta narttupentu kainalossa, kun me saavuimme. Teimme pakolliset paperihommat ja saatiin mukaan lelu ja viltti ja pentupaketit sekä ruokaa. Kotona Ronja hoivasi pentuaan ja kantoi sille lelujaan.. Remu söi heti ja nukuttuaan ja leikittyään käytiin ulkona ekoilla pissoilla.. Kyllä mä olin ylpeä, kun se teki ekat ulos.. :))

Heti joku roikkumassa korvassa, mahdollisesti Remu.. :) Ronjan ilme kertoo paljon..

918873.jpg

Ketäs te ootte?

918874.jpg

Okei leikitään sitte..

918875.jpg

Mutsi, kato mekin osataan..

918885.jpg

Vähänkö oon ihana..

918947.jpg

Ja mulla on ihan uusi nalleriepu

918949.jpg

Äippä ja poika..

918944.jpg

Saat pusun..

918946.jpg

Okei mutsi, mä lupaan olla ihan kiltisti, lupaaaaan..

918941.jpg

Suloiset otukset!

918950.jpg

Ylpeä mamma..

918945.jpg

(c) kuvat Katja Salminen